Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη, 8 Ιουλίου 2010

ΗΜΟΥΝ ΚΙ ΕΓΩ ΕΚΕΙ...ΜΑΚΡΥΝΙΤΣΑ ΠΗΛΙΟΥ

http://www.divshare.com/download/11963965-d6c
 Ο μόνος τρόπος να σας το αποδείξω, είναι να αφιερώσω την επόμενη εκπομπή radioblogspot σε αυτούς τους τρελαμένους που μοιραστήκαμε όλες μας τις αισθήσεις και ανταλλάξαμε ματιές, σκέψεις, όνειρα.
Τελικά, το ομορφότερο πράμα που μπορεί να βιώσει ένας άνθρωπος, να γνωρίσει δια ζώσης όσα  κρύβονται πίσω από λέξεις, εικόνες , νοήματα και να μορφοποιήσει όσα φανταζόταν.
Να αντιμετωπίσει κανείς την πραγματικότητα δίχως τον φόβο της απογοήτευσης.
Κράτησα τις μορφές των φίλων μου και μένει να αναζητήσω στις προηγούμενες αναρτήσεις τους, όσους δεν γνώριζα και τώρα είναι πια στην ζωή μου, μέσα από την όμορφη παρέα της Μακρυνίτσας.
Θα μου επιτρέψετε μόνο να σας τους παρουσιάσω μέσα από την εκπομπή, με ένα τραγούδι που κατά την κρίση μου τους εκφράζει.


Μαρία (η κοπελιά του Φώτη επονομαζόμενη και «Γοργόνα»-blog υπό κατασκευή)

Φιλαρέτη – H Πεταλούδα

Αθανασία - Nath

Ελπίδα - Μολύβι

Βίκυ Τοξότης – Toxotis

Νίκος (ο άνδρας της Βίκης)
και τα παιδιά τους Βάγια  και Αλέξανδρος τ' αστέρια της παρέας μας

Ελένη (Μια φορά κι ένα τρελό) – ΜαμούφιΧρώσεις αποχρώσεις και στιγμές

Κώστας (Ο άνδρας της Ελένης)



Δημήτρης (Δέλτα) – Ξάνθη Φιλοσοφείν

Γιάννης (Βλάχος) – Ξάνθη Φιλοσοφείν

Στέλλα (Καλυψώ) – Η πόλη των τρελών

Σαββίνα - Σαββίνας Studio 

Μελίσσαλλη - Christa...the bee

Ίσσαλλος - Issalos 

Αυτοί είναι οι Παρέα της Μακρυνίτσας.
Στην εκπομπή θα σας τους παρουσιάσω και τραγουδιστά.

Υ.Σ Δημήτρη ευχαριστώ για την λίστα. έκανες την ζωή μου πιό εύκολη.. 
Δημοσίευση σχολίου