Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2009

ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ...ΣΑΣ ΤΗΝ ΟΦΕΙΛΩ.


Όσα η ζωή επιβάλει και ο λογισμός αδυνατεί να επεξεργαστεί.
Καταστάσεις. Ανατροπές. Συγκυρίες.
Ψάχνω να βρω μια καλή δικαιολογία, για αυτή μου την απουσία, και η μόνη που μου κάθεται είναι η αδυναμία μου να έχω ΙΝΤΕΡΝΕΤ στο σπίτη.
Κατά τ' άλλα, η ζωή συνεχίζεται με τον ίδιο τρόπο που γεμίζει ένα λευκό καμβά ο χρωστήρας του ζωγράφου.
Το αποτέλεσμα άγνωστο, ακόμα και για τον δημιουργό του έργου.
Ελπίζω μόνο στην καλή σας διάθεση, να κρίνεται το έργο του με επιείκεια
Σημασία έχει, πως είμαι εδώ.

21 σχόλια:

Roadartist είπε...

Δεν οφείλεις καμία συγνώμη. Σημασία έχει που είσαι εδώ, όπως το γράφεις. Προβλήματα υπάρχουν σε όλους μας Βαγγέλη, αλλά να ξέρεις πως έχεις και εμάς να σε ακούσουμε, να διαβάσουμε τις σκέψεις σου.. Όποτε μπορείς και όσο θες, δίχως άγχος..
Το ίντερνετ στο σπίτι θα έλυνε πάντως το πρόβλημα :) φιλάκια πολλά!

Spy είπε...

Μην ανησυχείτε. Κι εμείς εδώ είμαστε. Μην γίνει και ψυαχαναγκασμός στο τέλος...

:)

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Καλωσορίζω
και προσυπογράφω ενθέρμως την πρόταση του spy: "Μην γίνει και ψυαχαναγκασμός στο τέλος..."

Μάλιστα, έτσι όπως εκ παραδρομής γράφτηκε, έχει πολλή πλάκα:ψυΑΧαναγκασμός! :-)

Ναι, βέβαια, δε θα μας δώσει και κανείς μπλογκοσύνταξη..

Side21 είπε...

Μην απολογείσαι φίλε
όλοι μουτζουρώνουμε ...
τον καμβά της ζωής μας με χρώματα
ή αλλιώς όπως έλεγε η μάννα μου
" Λιώνουμε το σακκάκι μας " !!!
Καλό σου μήνα ...

VAD είπε...

Ελα βρε Επίκουρε,τι συγγνώμη,εσύ νάσαι καλά,εμεις εδώ ειμαστε...
Καλό μήνα...

Κωνσταντινιά είπε...

Καλημέρα!!!!!!!!!

Δεκτή η συγνώμη εκ του αποτελέσματος.
Γιατί είμαι σίγουρη πως το αποτέλεσμα του καμβά σου δεν μπορεί παρά να είναι ένας πίνακας από εκείνους που δεν μπορείς να τους εξηγήσεις, μα... τους νιώθεις.
Το γκρίζο δεν πρέπει να μας φοβίζει. Τα χρώματα από τις αντιθέσεις τους αναδεικνύονται και περισσότερο δε, σε ουδέτερο φόντο.

Και να ξέρεις πάντα ήσουν εδώ!

claire είπε...

Επανερχόμαστε , φίλε Βαγγέλη , όταν έχουμε κάτι να εκφράσουμε, όταν έχουμε διάθεση και έμπνευση και πάνω απ όλα κέφι!
Δεν μας φτάνουν όλα τα υπόλοιπα ψυχαναγκαστικά της καθημερινότητας μας? Χαλαρά λοιπόν....

Νατασα είπε...

Ε ,χρώματα είναι αυτά
Καμιά φορά φεύγει το καπάκι και γεμίζει ο τόπος όλος κι άντε μετά καθαρίζεις για να κάνεις χώρο για το ..επόμενο
Μήπως να μπέρδευες τα χρώματα ποιο πολύ ;

:)

ΙΠΠΟΛΥΤΗ είπε...

Είσαι θαλασσάκι αν και λατρεύεις το βουνο (μου θύμισες και μένα την ομορφιά του με κείνη την εκδρομή μας...)

Μα τώρα θαλασσάκι σε προσφωνώ...
Έρχεσαι και φεύγεις...

Σαν το κύμα...
Όταν αποτραβιέται
δεν ανησυχούμε.
Εχουμε πάντα την σιγουριά του επόμενου...

Να είσαι καλά ψυχούλα μου.
Σ'αγαπώ πολύ.

Χριστίνα (lbt) είπε...

Βαγγέλη, κατανοώ και θαυμάζω που εσείς οι γονείς, σύζυγοι, φίλοι, επαγγελματίες κ.α. δίνεται το παρόν σας και ΕΔΩ!!! Εγώ ούτε τις μισές ιδιότητες δεν έχω και με το ζόρι προλαβαίνω τελευταία!
Πολλά φιλιά!

Adamantia είπε...

Kαλημερα Επικουρε!
Μην ακουω συγνωμες προς φιλους,γραφε οποτε μπορεις και θελεις,εμεις εδω ειμαστε.

καλημέρα είπε...

Βαγγέλη μου,
οι φίλοι χάνονται για να πεθυμήσει ο ένας τον άλλο, ξαναβρίσκονται για να ζήσουν χαρές.
Πολλά φιλιά σε σένα και σε όλη την οικογένεια

nikiplos είπε...

Αγαπητέ επικουρε, κάθε καλό εύχομαι κατ' αρχάς. Και δεν είσαι ο μόνος που χάνεται... όλοι μας κατά καιρούς "αραιώνουμε" λίγο... ένεκα φόρτου άλλων υποχρεώσεων... φιλιά και καλή δύναμη...

Keep Dreaming είπε...

Na eisai kala mono, ola ta alla...

Artanis είπε...

Geia sou Epikoure...Min anisixeis gia tipote...
Filia polla kai kali vdomada...

manetarius είπε...

αυτό έχει σημασία...μμμ... και κάτι ψητά που φτιάχνετε στο σπίτι σας και δεν μας στέλνετε κι εμάς!
:))

efoudi είπε...

εδώ είμαστε όλοι..γύρω γύρω κάνουμε κύκλους..

Sidepap21 είπε...

Την καλησπέρα μου ...
απ' τη βροχερή Σάμο !!!

π. ΛίΒυος είπε...

Σημασία έχει πως είσαι εδώ αδελφέ. Την αγάπη μου!!!!

Νατασα είπε...

Καλημέρα καλή εβδομάδα με κουράγιο

Άνεμος είπε...

Καλησπέρααααααααααα!
Δε θυμάμαι τίποτα. Ούτε πως εξαφανίστηκες, ούτε το πως επέστρεψες. Άβυσσος...