Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 6 Ιουλίου 2008

ΤΑ 10 + 1 ΚΟΥΣΟΥΡΙΑ ΜΟΥ

manetaraki μου ιδού το αποτέλεσμα της πρόσκλησής σου.


1 Όταν ήμουν μικρός ,πήγαινα με τον παππού μου στο βουνό και μαζεύαμε μανιτάρια για να έχουμε κάνα μεζέ στο τραπέζι μας και να ξεφύγουμε από τα συνηθισμένα πιάτα, πατάτα γιαχνί,φασόλια, πιπεριές ψητές, φακές,ντοματόριζο,λαχανόριζο,μακάλο{άλλη φορά θα σας πω γι' αυτό],και άλλα πιάτα γκουρμέ της εποχής .

2 Πρώτη γυμνασίου 4 Δεκεμβρίου 1971 της Αγίας Βαρβάρας στο Αμύνταιο ανάβουν φωτιές , γιορτάζουν τα βάρβαρα . Μια τσακαλοπαρέα από δεκαπέντε άτομα έχουμε την δική μας φωτιά και τα τσιγάρα -χύμα Ματσάγγος- περνάνε χέρι -χέρι και φτάνουν και στα δικά μου.
Έκαναν 32 χρόνια να φύγουν. 'Ήρθαν χύμα Ματσάγγος έφυγαν χύμα OLD HOLBORN.
Ούφ !!!Ησύχασα.

3 Για να γίνω σφαλιστής έπρεπε να έχω απολυτήριο λυκείου ή εξατάξιου Γυμνασίου.
Αφού δεν είχα γιατί ήμουν καλό παιδί όταν πήγαινα σχολείο και το άφησα στην Τετάρτη Γυμνασίου, πήγα στα 24 μου όντας παντρεμένος με παιδί .
Μετά από τέσσερα όμορφα χρόνια στην Ικτίνου β΄νυχτερινό και με δάσκαλο τον υπέροχο Λαέρτη Τανακίδη πήρα το απολυτήριο και νάμαι Ασφα-λιστής .

4 Στο βιβλιάριο ενσήμων του ΙΚΑ υπάρχουν ένσημα από 11 διαφορετικά επαγγέλματα πριν αυτό του Ασφαλιστή. Πολυτεχνίτης και ερημοσπίτης.

5 Ίσως , -το ότι έζησα από πολύ μικρός μόνος λόγω ξενιτεμού των γονιών μου- ,να έχω γίνει
πολύ ανεξάρτητος και πολύ ευσυγκίνητος. Το ψωμί της ξενιτιάς είναι πικρό , όποτε ακούω τραγούδια που μιλάνε για ξενιτειά ακόμα με συγκινούν.

6 Πάνε χρόνια ,- δεν ξέρω πως-, τα έχω βρει με τον θάνατο και τα έχω συμφωνήσει . Πρώτα θα πάρει εμένα και μετά όσους αγαπώ.
Είμαι πιστός στην ευχή που λένε στην Κρήτη, να με νεκροφιλήσουν τα παιδιά μου.

7 Από το 1986 που την γλύτωσε το φιλαράκι μου από την λευχαιμία τάμα το έχω να δίνω αιμοπετάλια σε όποιον τα έχει ανάγκη . Έτσι σαν εθελοντής αιμοπεταλιοδότης στο δίκτυο του Παπανικολάου έχω μείνει πιστός και δίνω το παρών μου κάπου 12 φορές το χρόνο όποτε με έχουν ανάγκη. {Με την ευκαιρία προσκαλώ τους ενδιαφερόμενους να δυναμώσουν τις τάξεις του δικτύου.}

8 Αποφάσισα εδώ και πέντε χρόνια να αστικοποιήσω την περιφέρεια και να μετ εγκατασταθώ πενήντα χιλιόμετρα μακριά από τον τόπο της δουλειάς μου. Ω !!!είναι ωραία στο παράδεισο , που λέει και ο φίλος μας ο Αγγελάκας.

9 Ζω και αναπνέω με την βοήθεια της μουσικής. Αν μου την πάρουν ,είναι σαν μου παίρνουν το Οξυγόνο.

10 Αποφάσισα και έγινα δωρητής οργάνων και δωρητής σώματος.
Είναι ο μόνος τρόπος να γλυτώσουν τα βάσανα άνθρωποι που θα έχουν περισσότερη ανάγκη τα όργανά μου από ό,τι τα σκουλήκια, και να γλυτώσουν από το βάσανο της τελετουργίας κηδειών και μνημοσύνων ,συγγενείς και φίλοι.-Δεν είναι μακάβριο , χαμογελάστε , στην ζωή είναι και αυτό.-

+ 1 Εδώ και τρεις μήνες έχω βρει φίλους ,καλούς και αγαπημένους ,που ανέχονται τις παραξενιές μου και με συντροφεύουν .
Εσείς που με καλείτε στα παιχνίδια σας , που αγωνιώ για τα σχόλιά σας ,που μ' αρέσει να παρακολουθώ τις σκέψεις σας και που χαίρομαι ιδιαίτερα όταν σας γνωρίζω από κοντά , -όπως την Αναστασία,την Κωνσταντινιά , τον Κώστα, την Χρύσα -είστε οι φίλοι και ελπίζω αυτή η παρέα να μεγαλώσει και ν' ανταμώνει σε χαρές και γλέντια.

Θα ήθελα την Ακανόνιστη να συνεχίσει το θεάρεστο αυτό έργο , αλλά και όποιος άλλος θα ήθελε με χαρά θα το δεχόμουν.

40 σχόλια:

fractal είπε...

Το είχα καταλάβει. Μόνο που όσο κιαν το ψάχνω δεν βρίσκω το γιατί. Αναφέρομαι στο +1

manetarius είπε...

Πω πωωωω.... από το πρώτο μου τρέχουν τα σάλια... είναι αδύτατον να σχολιάσω... παώ να μαγειρέψω!!!
Φιλιάααααα πολλά !!!!

ria είπε...

επίκουρε, να είσαι καλά, είμαι και εγώ αιμοδότρια, με ένα χαζοπαίγνιδο, γινόμαστε γνωστοί πια!

Κωνσταντινιά είπε...

Βαγγέλη,
αυτό δεν ήταν παιχνίδι. Ήταν εξομολόγηση!!
Τα καταπληκτικά σου μανιτάρια τα οφείλουμε στον παππού;
Ότι είχες θέληση το είχα καταλάβει, μου το επιβεβαίωσε και η απόφασή σου να κόψεις το τσιγάρο "μαχαίρι".

Α!!! και να μη το ξεχάσω. Ναί είναι ωραία στον παράδεισο σου.

Cookie είπε...

Το είχα και πριν καταλάβει πως είσαι ένας καλόψυχος άνθρωπος (εννοώ ότι νοιάζεσαι για τους γύρω σου) και δεν έχει σημασία αν είσαι αυτό που είσαι επειδή έτσι σου τα 'χε φέρει η ζωή...

Εγώ θα παίξω αλλά όχι αμέσως... Σε μερικές μέρες ίσως, πριν φύγω όμως, σίγουρα :)

Καλό βράδυ Βαγγέλη και καλή εβδομάδα!

ΥΓ. Διακοπούλες εσύ δε θα πας; :)

Ανώνυμος είπε...

Βαγγέλη ανοίγεις το βιβλίο της ζωής σου και επιτρέπεις σε μας να το διαβάσουμε. Θέλει τόλμη αυτό και μάλλον την έχεις.
Τελικά πόσες συμπτώσεις θα προκύψουν ακόμη.
Γράφεις για τον Λαέρτη Τανακίδη.
Ε λοιπόν τον είχα και εγώ καθηγητή.
Ένας ξεχωριστός τύπος που πάντα θα τον θυμάμαι.
ΝΙΝΑ

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

"7" και "10" ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ!!!!!

Εγώ εχω μείνει 23 χρόνια μόνο στην αιμοδοσία....

Καλή σου εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

kostaslogh είπε...

Αν δέν σε ήξερα, θα σου ζητούσα να
μας πείς και τις αρετές σου....
.....έτσι από περιέργεια..
Φίλε μου

aKanonisti είπε...

Καλημέρα..και καλή εβδομάδα!!!
Θα επιληφθώ της πρότασης το συντομότατο δυνατό!!!!

:-)

Ανώνυμος είπε...

Βαγγέλη,καλημερούδια.Πολύ καιρό έχουμε να τα πούμε και σε παθύμησα.Οντως αυτά που γράφεις είναι εξομολόγηση και θέλει τόλμη για να τα γράψεις.Αλλά κάποια απο αυτά δεν τα βλέπω για κουσούρια.Οπως το πρώτο,το έβδομο και το δέκα.Τι λές θα κανονίσουμε να πάμε στις γιορτές γης στην Βλάστη;Εμείς πήγαμε τα δυο τελευταία χρόνια και ήτανκαταπληκτικά και νομίζω για σένα θα έιναι ανάσα ζωής που αυτή την στιγμή.την χρειάζεσαι.Φιλιά.
Χρύσα Πολ.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

fractal ,καλησπέρα και καλη εβδομάδα. Την εξήγηση θα την έχεις από κοντά.Υπομονή.
Να είσαι καλά.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

manetaraki,παραείσαι λιγούρικο .Τι καλό μαγείρεψες?
Καλή εβδομάδα να έχεις.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Γειά σου Ρία ,τίποτα δεν πάει χαμένο, στην χαμένη μας ζωή...
Να είσαι καλά .
Καλή εβδομάδα .

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Κωνσταντινιά μου, προτιμώ να εξομολογούμαι σε φίλους παρά σε εξομολόγο.
Καλή εβδομάδα φιλαράκι!!!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Δαμασκηνάκι μου ,ελπίζω όταν έρθεις να έχουν γίνει τα δαμάσκηνά μου και να σ'ευχαριστήσω για τα καλά σου λόγια.
Καλή εβδομάδα και -ελπίζω-,καλή αντάμωση.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Νίνα ,πού να βρεθούμε κιόλας...
έχουμε να βρούμε!!!
Πες στον Δόκιμό μου να το επισπεύσουμε μη περάσει κι' αυτό το καλοκαίρι.
Σας φιλώ
Καλή εβδομάδα.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Γειά σου Γλαρένια μου ,ευτυχώς που ξεπέρασες την περιπέτεια- σαν τον Γλάρο Ιωνάθαν-πετώντας ψηλότερα.
Όπως πάντα άλλωστε.
Καλή και δροσερή εβδομάδα.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Κωστή μου,φιλαράκι μου .Σήμερα αντιστράφηκαν οι ρόλοι. Οι αρετές γενίκανε κουσούρια και τα κουσούρια αρετές.
Άντε να βγάλεις άκρη!!!
Φιλιά πολλά.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Ακανόνιστη ,τί έγινε? όλα καλά?
Θα περιμένω με αγωνία,στην γωνία.
Καλή εβδομάδα.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Χρύσα ,σ'ευχαριστώ για την πρόταση .Έχω χρόνο να την σκεφτώ και να απαντήσω?
Όπως και να έχει σύντομα θα τα πούμε.
Φιλιά .

Nefelli είπε...

RESPECT, στον πιο ενάρετο, κουσούρη φίλο μας.

Ένα προς ένα, ανοίγοντας τα φύλλα της καρδιάς σου, ήρθες ακόμη πιο κοντά μας.

Φιλί γλυκό, καληνύχτας

aKanonisti είπε...

Aραγε....τρομαξες με τα κουσούρια μου??? χαχαχαχαχαχα

manetarius είπε...

Ξανά εδώ!!!
Μαγείρεψα κοτόπουλο με τζίντζερ (καλά ε; είμαι πολύ μπροστα!!) και ριζάκι, σαλατούλα χωριάτικη και μπιρίτσα στην αυλή...που είναι περιτριγυρισμένη από 100 μετρες πολυκατοικίες..κι όχι σε μια παραλία ...
Υ.Γ. Εντάξει το παραδέχομαι, έτοιμη ήταν η σάλτσα τζιντζερ, μόνο το κοτόπουλο έψησα!
Υ.Γ. Ο Λ. δεν τα τρώει καθόλου τα μανιτάρια, κι έτσι δεν βάζω σε κανένα φαγητό.. ε ρε τι θυσίες κάνω σ' αυτή τη ζωή!!

Πάλι μ' έπιασε φλυαρία.. καλά ντε μη φωνάζεις, φεύγω!
:)))))Καλημεεεέραααααααά όόοοοοοοοοολη μέεεεεεεεεραααά!!!

skoinovatis είπε...

Ωραία κουσούρια έχεις φίλε!
Μια χαρά σε βλέπω, να περιμένουμε πληροφορίες για το μακάλο?

Καλημέρα!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Νεφέλη μου ένας κουσουρλής σε χαιρετά και σε καλωσορίζει.
Θα περάσω κι' απο το σπιτικό σου να δω πως είσαι.
Σε φιλώ.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Ακανόνιστη,τρομάζουν ωρε τα παλικάρια!!!
Σου 'ρχομαι!!!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Αρε μανηταράκι τί τραβάς και δεν το μαρτυράς με τόσους μανιταράδες γύρω σου...
Τί έγινε ψυχούλα μου θα σας δούμε κατα δω πάνω?
Ή θα κατέβουμε κατα εκεί κάτω!!!
Σε φιλώ ,χαιρετισμούς στον Λ.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Σχοινοβάτη μου,για το μακάλο θα κάνω -ελπίζω σύντομα- επιτόπια ανάλυση και θα ακολουθήσει γευσηγνωσία.Ελπίζω να είναι όλα καλά.
Καλό βράδυ φίλε.

manetarius είπε...

Ααααα..λέτε να έρθετε κατα δώ;
Εμείς πήραμε κι άλλη άδεια τον Αύγουστο αλλά θα πάμε στην Κεφαλονιά που μας παραχωρεί το σπίτι της μια φίλη της μαμάς μου σαν γαμήλιο δώρο(μην την στεναχωρήσουμε) και μετά στη Μεσσηνία που παντρεύεται ένας φίλος μας!
Ο Λ. θέλει πολύ κι αυτός να σας γνωρίσει (γιατί εγώ σς ξέρω καλά:)))και σίγουρα με την πρώτη ευκαιρία θα το κανονίσουμε!!
Φιλάκια πολλά!!

Side21 είπε...

Τα "κουσούρια" σου ...
Πολύ ενδιαφέροντα !!!
Τα περισσότερα τάχω κι εγώ
Χαίρομαι που αποχαιρέτησες τα
OLD HOLBORN όπως έκανα κι εγώ με
τα COOPER προ 5ετίας ...
Την καλησπέρα μου ...

aKanonisti είπε...

oops???

aKanonisti είπε...

oops???

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Manetaraki μου ,κατα πως φαίνεται θα τα πούμε από κοντά.
Πες στον Λ να ετοιμάσει την τσικουδιά.
Φιλιά

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Αγρυπνε ,ξεναγέ μας,στα λιμανάκια των νησιών μας και στην χαρά της παράδοσής μας ,σε παρακολουθώ και σε ζηλεύω για τις επιλογές σου.
Για να τριγυρίζουμε στον ίδιο μαχαλά πολλά κοινά θα έχουμε.
Καλό απόγευμα.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Ακανόνιστη Αρχιτεκτόνισσα τί ξέχασες πρωϊ - πρωϊ και την έκανες?
Παρόλα αυτά σου στέλνω θερμούς χαιρετισμούς.
Υ.Σ. Χθες σ'αναζητούσα στο ΚΑΡΑΒΑΝ στο Μακεδονία Παλλάς σ' αυτην την όμορφη παράσταση που έχουν εκεί μέχρι το Σάββατο στις 10 κάθε βράδυ.Αν δεν την είδες κάνε μια βόλτα θα σ'αρέσει.
Φιλιά

aKanonisti είπε...

Δεν ξέχασα.. κάτι περίμενα και περιμένω...
Αραγε πόσο θα το περιμένω??...
Οσο φρικτό και να είναι θα ήθελα να το δω... χωρις λογοκρισία..
Αλλοστε στην αριστερά το πρωτο που μαθαίνεις είναι την αυτοκριτικη..

Χριστίνα (lbt) είπε...

Μα αυτά κάθε άλλο από κουσούρια είναι!! Εισαι παραδειγμα προς μίμηση κε ΕΠίκουρέ μας!
πέρασα να πω ένα γεια, μιας κι επεστρεψα απ'τη πρώτη φάση των διακοπών. Βλέπω είστε οι περισσότεροι σε παιχνιδοκατάσταση! Ωραία πράματα, τα λέμε!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Καλώς τα μικρά όμορφα πράματα.Πώς πέρασες ψυχούλα εσύ,στην πρώτη φάση των διακοπών?Εμεις όπως βλέπεις αφεθήκαμε στην δροσιά των παιχνιδιών.
Καλή εβδομάδα σου εύχομαι.

nikiplos είπε...

καλησπέρα...

Αχ, αυτά τα κουσούρια σου επίκουρε να τα είχαν και άλλοι, τι καλύτερα που θα ήμασταν...

Παρεπιπτόντως είμαι και εγώ εθελοντής αιμοδότης από το 1996 και μετά συνεχώς...

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Καλώς τον τον ταξιδευτή μας.
Νίκιπλε χαίρομαι ιδιαίτερα για την επίσκεψή σου.Ελπίζω να είσαι και να περνάς καλά.
Αν ο δρόμος σου βγάλει προς τα μέρη μας, θάθελα να τα πούμε.
Σε χαιρετώ.Καλές και ευχάριστες διακοπές να ευχηθώ.