Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή, 29 Ιουνίου 2008

ΜΙΑ ΒΥΣΣΙΝΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ


Κάθε αγρανάπαυση σαν έρθει η ώρα να τελειώσει και δώσει την θέση της στην σπορά ,δίνει βελτιωμένη σοδειά Ελπίζω να γίνει το ίδιο και με την δική μου.

Λίγο σπόρο κατανόησης, πολύ σπόρο αγάπης , ποτισμένα με αισιοδοξία και με την ανάλογη προσοχή από τον καλλιεργητή όλο και κάποιο καρπό θα δώσουν.

Φίλοι και φίλες που ανεχτήκατε αυτή μου την παραξενιά, ζητώ την κατανόησή σας .

Δεν είχα σκοπό να τρομάξω ή να στεναχωρήσω κανέναν ή καμιά σας.

Απλά όταν οι μόνες σκέψεις που κατακλύζουν το μυαλό μου είναι αρνητικές , δεν θα ήθελα με τίποτα να σας τις μεταφέρω.

Μισός αιώνας ζωής ,μου έμαθε πως το μυαλό του ανθρώπου μπορεί να πάθει ζημιά από το τσίμπημα ενός κουνουπιού και να ξεπεράσει το τσίμπημα της κόμπρας. Αρκεί να έχει τις κατάλληλες αντιστάσεις.

Εγώ, στην προκειμένη περίπτωση φαίνεται τις είχα .

Και αν θέλετε το πιστεύεται , ήταν και τα δικά σας μηνύματα που ακούμπησα και βρήκα στήριγμα σ΄αυτήν την δύσκολη ώρα.

Σας ευχαριστώ από βάθους καρδίας , για την αγάπη σας και την διακριτικότητά σας.

Ειδικότερα ,roadartist, Νεφέλη, Manetaraki μου, σας ευγνωμονώ για την στήριξή σας και με τα mail σας.

Δεν θα το ξεχάσω ποτέ.

Δημοσίευση σχολίου