Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο, 21 Ιουνίου 2008

ΑΚΑΝΟΝΙΣΤΗ ΖΩΗ

Πώς είναι δυνατό , το πάτημα ενός πλήκτρου στο πληκτρολόγιο ενός bloger να επηρεάζει τόσο πολύ την ψυχολογία μου?
Πώς είναι δυνατό η σωτηρία δυο πουλιών να μου προκαλεί τόση θλίψη?
Τί είναι αυτό που μεταβάλει συνεχώς την ψυχοσύνθεσή μας και ένα μικρό και ασήμαντο για πολλούς γεγονός ανατρέπει σκέψεις και ιδέες που είχαν κατασταλάξει μέσα μου?
Ας γίνω ποιο συγκεκριμένος
Την Τετάρτη που μας πέρασε μπήκα να παρακολουθήσω τα σχόλια μιας πολύ όμορφης ανάρτησης στο blog κουβεντούλες της Κωνσταντινιάς .
Η διαπίστωση πως το συγκεκριμένο blog καταργήθηκε μου προξένησε τόσο μεγάλη αναταραχή που μου φάνηκε έξω από κάθε λογική.
Ένα τηλεφώνημα στην καλή μου φίλη, αποκατέστησε προσωρινά την ανησυχία μου ,αλλά δεν μπόρεσα να ξεπεράσω μέσα μου το τόσο έντονο συναίσθημα απώλειας που μου προξένησε αυτή η ενέργεια της Κωνσταντινιάς .
Η οποία είχε κάθε δικαίωμα να το κάνει.
Δεν κρίνω την ενέργειά της , αλλά το συναίσθημά μου και την αιτία που το έφερε στην επιφάνεια.
Η κατάργηση του blog ήταν η αφορμή.
Η αιτία ?

Την Τετάρτη που μας πέρασε αναζητούσαμε τα δυο Γεράκια μας ,που αποφάσισαν να κάνουν μια μικρή τσάρκα,χωρίς να μας πούνε προς τα που.
Φάγαμε τον τόπο να τα βρούμε , όμως αυτά πουθενά.
Στην σκέψη πως μπορεί να είχαν πέσει θύματα κάποιας κουκουβάγιας βάλαμε τα μαύρα.
Διπλή η απώλεια.
Δεν μπόρεσε ούτε η βυσσινάδα που κάναμε να βοηθήσει την κατάσταση.
Την παρασκευή το πρωί , σκέφτηκα να ρίξω μια ματιά στο σπιτάκι τους μπας και έγινε κανένα θαύμα και τα είδα!!!
Και τα δύο να τσιμπολογάνε πάνω από το κοτοπουλάκι που τους είχα βάλει για την περίπτωση που επιστρέψουν.
Απίστευτη χαρά. Ανακούφιση.
Αυτόματα μετατράπηκε σε θλίψη, με την σκέψη πως πρέπει να φύγουν για τον Βόλο ,να φτάσουν στα χέρια έμπειρων ανθρώπων ,που θα τα βοηθήσουν να επανενταχθούν στην φύση, το συντομότερο δυνατόν και δεν θα καταλήξουν οικόσιτα πουλάκια .
Αυτό έγινε τελικά.
Η ΑΣΤΕΡΑΤΗ και η ΗΡΑ την παρασκευή το απόγευμα βρέθηκαν στα χέρια της Artanis και των έμπειρων συνεργατών του ΣΒΑΖΠ.
Τα υποδέχθηκαν όπως τους πρέπει και σύντομα θα πάμε να τα δούμε από κοντά ,να τους ευχαριστήσουμε για την πολύτιμη βοήθειά τους και να συμπαρασταθούμε ηθικά τουλάχιστον στον δύσκολο αγώνα τους.
Αυτά είναι τα γεγονότα που επηρέασαν την ψυχοσύνθεση μου και δεν μου επέτρεψαν να γράψω μια λέξη όλες αυτές τις μέρες.
Καλοί μου φίλοι αν είστε σε καλύτερη κατάσταση από μένα θα ήθελα να διαβάσω την γνώμη σας.
Δημοσίευση σχολίου