Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

ΕΥΧΕΣ ΝΑ ΜΗ ΔΙΑΨΕΥΣΤΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ


Η αυριανή μέρα, είναι μεγάλη για πολλούς, τους περισσότερους  από εμάς.

Είναι η μέρα που θα μας δώσει την δυνατότητα να επιλέξουμε τους ανθρώπους που θα μας κυβερνήσουν, ευελπιστώντας  πως θα ανατραπεί το σάπιο καθεστώς της κομματοκρατίας που μας κυβερνούσε από την μεταπολίτευση και μετά.

Ευχή μου, να σπάσει αυτή η νοοτροπία και να αποκλειστεί σαν πρακτική από τους νέους κυβερνήτες.

Ευχή μου, ο καθένας μας να ψηφίσει με γνώμονα το σύνολο και όχι το άτομό του.

Ευχή μου, να επιλέξουμε άτομα για την αξιοσύνη τους και όχι για την αναγνωρισιμότητά τους.

Ευχή μου, η νέα εποχή που θα μας έρθει, να είναι η εποχή της ελπίδας και όχι του φόβου.

Ευχή μου, να επικρατήσει η αξιοκρατία και να κλείσουν τα παραμάγαζα των βολεμένων της εξουσίας.

Ευχή μου, να δώσουμε προοπτική και μέλλον στην ζωή και τα όνειρα των νέων μας

Ευχή μου, να ομονοήσουμε  σαν λαός και να δεχθούμε σαν ισότιμους συμπολίτες, όσους επέλεξαν να ζουν στην χώρα μας εδώ και χρόνια.

Ευχή μου, να δώσουμε μεγαλύτερη βαρύτητα στην καλλιέργεια του πνεύματος από την ανάπτυξη της αγοράς.

Ευχή μου, οι δάσκαλοί μας και τα σχολεία μας να είναι πηγές γνώσης και όχι  βαθμοθηρίας.

Ευχή μου, να μη υπάρχει η παραπαιδεία.

Ευχή μου, οι γιατροί μας να συνταγογραφούν τα φάρμακα επειδή είναι χρήσιμα στην αποκατάσταση της υγείας των ασθενών τους και όχι γιατί θα αμειφθούν από τις φαρμακευτικές εταιρείες.

Ευχή μου, η υγεία σε αυτή την χώρα να πάψει να παράγει πλούτη για λίγους, στις πλάτες των ασθενών συμπολιτών μας και των οικογενειών τους.

Ευχή μου, να αποκατασταθεί η δικαιοσύνη στην χώρα μου και να είναι δυνατή η πρόσβαση σε αυτή, σε κάθε συμπολίτη μου.

Ευχή μου είναι, να μη υπάρχουν άστεγοι και απόκληροι συνάνθρωποί μου στην χώρα μου.

Ευχή μου είναι, να κατανοήσουμε όλοι μας, πως όλα όσα ευχήθηκα, δεν μπορούν να γίνουν από καμία κυβέρνηση, αν δεν προσπαθήσουμε να τα κάνουμε σαν κοινωνία.

Καλή ψήφο ανατροπής του πολιτικού σάπιου σκηνικού.

Η ώρα της αριστεράς ήρθε και είναι καθοριστική.

Αν το αντιληφθούν  όλες οι δυνάμεις της αριστεράς, -  που χρόνια τώρα τραβούν τον δρόμο τους φορώντας παρωπίδες και δίχως ουσιαστική βοήθεια στην εργατική τάξη για την οποία κόπτονται, - πως αυτή την ώρα, ανεξάρτητα από την αυτοδυναμία ή όχι του ΣΥΡΙΖΑ, πρέπει να δώσουν τον κοινό αγώνα για το καλό όλων μας, θα πάμε καλά.

Διαφορετικά, θα ζήσουμε και πάλι, τα οικία βέλη  να στοχεύουν κοντύτερα στην καρδιά μας και να χαθεί κάθε ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο.

Ας προσπαθήσουμε εμείς, οι απλοί πολίτες, να βγάλουμε τις παρωπίδες από όλους αυτούς που βρίσκονται μπροστά στον αγώνα και να απαιτήσουμε την ομόνοια.

Δεν έχουμε την πολυτέλεια του χρόνου σύμμαχό μας.

Ή τώρα,  ή ποτέ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: