Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ (ΤΑΚΗΣ)



http://youtu.be/IRtdDQnOlJY 
Η Ασπασία Καρρά για τον Τάκη Λαζαρίδη 

Το τηλεφώνημα που δέχθηκα εχθές το μεσημέρι, ξεχορταριάζοντας τον κήπο μου, από την Καίτη Μπαρή, μόνο θλίψη μου πρόσφερε και αυτή πολλαπλασιάστηκε από την αδυναμία μου να παρευρεθώ στο αποχαιρετιστήριο κάλεσμα ενός ξεχωριστού ανθρώπου.

Στον Χορτιάτη στις 4 θα αποχαιρετίσουμε τον ποιητή και αγαπημένο μας φίλο.

Τάκης Λαζαρίδης, καθηγητής κτηνιατρικής στο ΑΠΘ, αναχωρητής από τον παράξενο κόσμο που φτιάξαμε και ζούμε, ζωοδότης κάθε παλιού αντικειμένου που με επιμέλεια για πολλά χρόνια μάζευε από τις μάντρες και από υπό κατεδάφιση παλιά αρχοντικά, τεχνίτης του λόγου, τεχνίτης του σιδήρου και προστάτης κάθε ζωής - ήμερης ή άγριας - ζώων και πτηνών, συγγραφέας και ποιητής μα κυρίως άνθρωπος.
Ξεχωριστός άνθρωπος, που προσέφερε την γαλήνη στον συνομιλητή του με το βλέμμα του και γνώση με τον λόγο του.
Αισθάνομαι τυχερός που κουβαλώ μέσα μου το βλέμμα του, το χαμόγελό του, την θετική του αύρα.
Που έχω στην βιβλιοθήκη μου τις σκέψεις του μέσα , από το παραπάνω εικονιζόμενο βιβλίο, που προσέφερε με απλότητα σε όσους το αναζητούσαν και μου έδωσε με μεγάλη χαρά να το χαρίσω σε φίλους διαδικτυακούς.
Που φωτίζει τα βράδια μου ένα πανέμορφο φωτιστικό - πορτατίφ - φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα παλιά σίδερα και άλλα υλικά. Ένα  έργο τέχνης που ξεχειλίζει το μεράκι και η ξεχωριστή ματιά του κατασκευαστή.

Ο ποιητής Τάκης Λαζαρίδης μπορεί να μη είναι γνωστός σε πολλούς για το έργο του.
Ο καθηγητής Τάκης Λαζαρίδης μπορεί να αγαπήθηκε από φοιτητές για την προσφορά του.
Ο αναχωρητής Τάκης Λαζαρίδης να παρεξηγήθηκε από όσους δεν μπορούσαν να κατανοήσουν τον λόγο που τον κρατούσαν κοντά τους, πιότερο η φύση, η τέχνη και η αγάπη του για τα ζώα και  μακριά από τους πολλούς.
Ο Τάκης Λαζαρίδης που γνώρισα και αγάπησα, σίγουρα θα μείνει στην μνήμη όλων όσων τον συνάντησαν έστω και για λίγο στην ζωή τους, γιατί όλοι θα ήθελαν να γίνουν λίγο από αυτό που ήταν.
Θα τον θυμάμαι πάντα με αγάπη.

1 σχόλιο:

Side21 είπε...

Καλό του ταξίδι ...
Αν κι οι άνθρωποι που αφήνουν πίσω τους έργο δημιουργικό και πνευματικό δεν φεύγουν ποτέ απ' τον κόσμο αυτό ...