Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

ΚΟΙΤΑ Ν' ΑΝΤΕΞΕΙΣ ΤΙΣ ΣΙΩΠΕΣ



Το παρελθόν μας καθορίζει.
Οι στιγμές του ορίζουν το δρόμο μας.
Μέχρι το τέλος.
Έρχονται - σαν απρόσκλητοι επισκέπτες - και, πολύ συχνά, αναστατώνουν την ζωή μας.
Την ταλαιπωρούν και την δυσκολεύουν.
Οι στιγμές του παρελθόντος είναι παντού. Στις σχέσεις μας, στην οικογένειά μας, στη δουλειά μας, στις επιλογές μας, στην συμπεριφορά μας. Είναι κομμάτι του εαυτού μας.
Θέλει κόπο για να τις αναγνωρίσεις.
Πολύ κουράγιο, που δεν ξέρεις εξαρχής αν το διαθέτεις.  
Να τις ξανακοιτάξεις.
Να βουτήξεις στο βαθύ πέλαγος των αναμνήσεων και να νοιώσεις πνιγμό.
Και ύστερα, αφού βγεις στην επιφάνεια, να αναπνεύσεις βαθιά και να τις πλησιάσεις.
Χωρίς φόβο.
Να τις ξαναζήσεις.
Και, στο τέλος να τις αποδεχθείς.
Να τις αναγνωρίσεις ως κομμάτι σου.
Όπως το χέρι σου, το μάτι σου, τα νεφρά σου.
Ή, όπως τα παιδιά σου.
Και να πορευτείς με την γνώση.


Εισαγωγή από το θεατρικό έργο της Χαρούλας  Αποστολίδου "κοίτα ν' αντέξεις τις σιωπές"


Δευτέρα 20 ΙΟΥΝΙΟΥ στις 21.00 στο θέατρο Σοφούλη (Τραπεζούντος 5 & Σοφούλη)
Οι θεατρικές ομάδες ΠρόβαΤαΜεσάνυχτα και Ληνός θα αναγνώσουν το θεατρικό έργο της Χαρούλας Αποστολίδου.
Ανάμεσά τους κι εγώ θα έχω την χαρά της συμμετοχής ως αφηγητής.


Με άγγιξε ως τα κατάβαθα της ψυχής μου η Χαρούλα Αποστολίδου με το έργο της. 
Μου μίλησε για πράματα που δεν τολμούσα να μιλήσω στον εαυτό μου.
Και ήρθε σε μια εποχή που ο καθένας μας πρέπει να βρει τρόπο να αντέξει τις σιωπές που μας επιβάλλουν οι καταστάσεις της ζωής.
Η Χαρούλα Αποστολίδου, είχε το θάρρος να μιλήσει γι' αυτές.
Εμείς;

4 σχόλια:

logia είπε...

πόσο τρομαχτικά λίγοι είναι οι θαρρετοί άνθρωποι ανάμεσά μας...
την καλημέρα μου

Γιώργος είπε...

Βαγγέλη μου δεν το γνωρίζω το έργο... Αλλά αν κρίνω από τον Πρόλογο, νομίζω πως δύσκολα θα άφηνε κάποιον ασυγκίνητο...

Πολύ θα το 'θελα να ήμουν εκεί, να σε χαρώ...

Άστρια είπε...

Οι σιωπές μας είναι μόνο δικές μας.
Και τις γνωρίζουμε καλά.
Και ακόμα κι αν δεν τις κοιτάμε, δεν παύουν συνεχώς να μας μιλάνε.

Βαγγέλη να έχεις ένα καλό Σ/Κ!


(συγκλονιστικό το κείμενο της προηγούμενης ανάρτησης!)

PiciFriki είπε...

φαίνεται καλό. καλή εβδομάδα!