Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 26 Ιουλίου 2009

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΤΗΣ ΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΒΡΑΔΙΑΣ


Μουσική και τραγούδια

Βασιλειάδης Αναστάσης MARIMBA
Κοκινάκη Βρισιήδα Κιθάρα κλασική

Τρυπάνη Βασιλική Μελοποιημένα ποιήματα
Βασιλειάδης Αντώνης  Μελοποιημένα ποιήματα
Ρόκου Ελένη Μπρέντα
Σεραφείμ Γιώργος Του ναύτη η μάνα η δόλια
Εμμανουήλ Γιώργος Οι τρεις ιππείς
Μουσταφά Χαλήλ Σαρή Γκιελήν
Παπαναστάσης Μια Παρασκευή, ένα Σαββάτο βράδυ ,  Βοσπορίτισσα


Διάβασμα ποιημάτων

1η ομάδα
Κωστίκας Θανασάκης
Τσιπέλης Κώστας
Βασιλειάδης Αντώνης
Αικατερινάρης Γιάννης
Τρυπάνη Βασιλική
Χρυσοχοϊδου Κωνσταντινιά


2η ομάδα
Κοσμάς Δημήτριος
Κοντογιάννης Γιάννης
Κώστογλου Άννα
Ρόκος Μάνθος
Ρικούδη Αναστασία
Στύλος Μενέλαος


Συντονιστές της εκδήλωσης

Γκατζέ Κατερίνα
Μίχος Βαγγέλης


Γενική επιμέλεια της εκδήλωσης Βαγγέλης Μίχος

Subscribe Free
Add to my Page

15 σχόλια:

Adamantia είπε...

Mπράβο σε όλους σας και καλή επιτυχία! Μακάρι πάντα να κάνουμε πράγματα που μας γεμίζουν ομορφιά και μας γαληνεύουν.
Καλή εβδομάδα!

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Μαύρη ζήλεια (που λέει ο λόγος), άντε να τελειώσει και για μας το πήξιμο να αφεθούμε σε ότι μας αρέσει.
Για σας όλα καλά ελπίζω και η επιτυχία σίγουρη μου φαίνεται.

claire είπε...

Με τέτοια οργάνωση και συμμετοχή η επιτυχία είμαι σίγουρη ότι είναι εξασφαλισμένη!
Βαγγέλη μου, όπως σου είπα οτι δεν ήμουν σίγουρη οτι θα βρίσκομαι εδώ ,τελικά έτσι και μου προκύπτει.Λυπάμαι που θα το χάσω, αλλά ....
Εύχομαι ολόψυχα , απο καλά καλύτερα

kostaslogh είπε...

Ωρέ τι γίνεται εδώ!!!!
μόνο εγώ θα λείπω;

Τέτοια παραγωγή.. μήπως κάνεις λάθος δουλειά;
Είμαι σίγουρος ότι θα είναι μια μεγάλη βραδιά,εύχομαι να την απολαύσετε!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Φιλαράκια μου σας ευχαριστώ πολύ.
Όπως καταλαβαίνεται, μέχρι την Κυριακή είμαι υπ’ ατμόν.
Γι’ αυτό συγχωρέστε μου την αργοπορία.
Να είστε καλά

manetarius είπε...

Αυτή την Κυριακή ε; άντε ντεεε!! :)

Χριστίνα (lbt) είπε...

γεια σου Βαγγέλη! πέρασα για ένα γεια και ενα μπράβο για την διοργάνωση της εκδήλωσης.
φιλιά!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Μανιταράκι μου!!!
Θα σου φυλάξω τα ωραία για την Δευτέρα.
Σε φιλώ

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Χριστινάκι, χαθήκαμε και θέλω να τα πούμε.
Σου έχω κάτι...
Θα χαρώ πολύ να σε δω στην εκδήλωση.
Αν δε τα καταφέρεις θα τα πούμε απο βδομάδα.
Φιλιά!!!

katerina είπε...

Μπράβο και καλή επιτυχία!!!

Nefelli είπε...

Κοιτα καμια φορα οι συμπτωσεις Βαγγελη μου.......
Ποσο καιρο εχω να επισκεφτω τη σελιδα σου, καλε μου φιλε????
Κι ερχομαι αποψε κι αντικρυζω τουτο εδω το γεγονος, που απ'τα γενοφασκια του υπηρξα μαρτυρας της αγαπης και της πιστης σου στ'ονειρο, να καταφερεις να γνωρισει κοσμος τον Αργυρη Μπαρη...

Τι να πω ψυχη μου... Ειμαι βαθυα συγκινημενη γι αυτη την εκδηλωση..
Ειμαι συναμα χαρουμενη που μπορεσες εντελη να πραγματοποιησεις ενα τοσο ομορφο ονειρο σου!!!!

Ολα ειναι καλα ματια μου... δοξα το Θεο, ολοι ειμαστε καλα....
Μονο η καθημερινοτητα με δυσκολευει λιγο παραπανω απ'οσο ειχα συνηθησει να μπορω....
Ενταξει ολα ματια μου....
Η αγαπη μου δεδομενη και η σκεψη μου αποψε κοντα σας.
Καλη επιτυχια ευχομαι....

Artanis είπε...

Επίκουρε καλημέρα...Πώς πήγε η βραδιά/αφιέρωμα;
Καλό μήνα, σε φιλώ...

Κωνσταντινιά είπε...

Βαγγέλη,

δεν ξέρω πως να πρωταρχίσω, τι να πρωτοπώ, για την χθεσινή βραδιά!!
Οι κόποι σου ανταμείφθηκαν!
Το όραμά σου για μια βραδιά μέθεξης, επικοινωνίας και κοινωνίας, ανταμείφθηκαν.
Νομίζω πως δεν θα είναι υπερβολή να πω, πως οχι μόνο γνωρίσαμε τους στοχασμούς, τους αγώνες τα όνειρα τις ελπίδες του Μπαρή, μα τα βιώσαμε.
Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για τα συναισθήματα που ένιωσα, για τον τόπο και τους ανθρώπους που γνώρισα, Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για την τιμή που μου έκανες να απαγγείλω στίχους του.


Με συγκίνηση
Κωνσταντινιά

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Artanis μου, η περιγραφή, στην νέα μου ανάρτηση.
Ένας ένας περάσατε από το μυαλό μου αυτές τις μέρες.
Πολύ θα ήθελα να την είχα μοιραστεί με κάποιους από εσάς.
Σε αυτό το ταξίδι ξεκίνησα με συνοδοιπόρους φίλους του blog και γι' αυτό η επιθυμία.
Θα βρω τρόπο όμως να σας ταξιδέψω εκεί που με οδήγησε η ποίηση του Αργύρη Μπαρή.
Να είσαι καλά.
Σε φιλώ.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Αγαπημένη μου Κωνσταντινιά.
Η συγκίνηση, είναι αποτέλεσμα της συμμετοχής όλων μας σε αυτή την προσπάθεια, "ψυχήτε και σώματι"
Αφιερωθήκαμε και αφεθήκαμε μ' έναν παράξενο τρόπο σε αυτή την ποιητική μέθεξη.
Θες το περιβάλλον, η μουσική από την marimba του Αναστάση και την Κιθάρα της Βρισηίδας, θες η συμμετοχή του κόσμου με αυτή την απόλυτη ιερότητα, δεν ξέρω.
Το μόνο που ξέρω, είναι πως είμαι ευτυχισμένος.
Χάρη και σε σένα.
Ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου.
Με πολύ αγάπη.