Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη, 19 Αυγούστου 2008

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΗΝ ΚΟΡΦΗ ΤΟΥ ΑΘΩ

Σάββατο 16 Αυγούστου 2008 ξεκίνησε αυτό το οδοιπορικό προς την κορυφή του Άθω. Ένα όνειρο δώδεκα ετών άρχισε να γίνεται πραγματικότητα. Ανεβαίνωντας προς το Κυριακό της Αγίας Άννης η ματιά μου δεν ξεκολά από την ομορφιά του τοπίου. Παρά την κούραση που φέρνουν τα 2000 σκαλιά για να φτάσεις. Κοιτάζωντας από το Κυριακό προς το λιμανάκι της Αγίας Άννας.Μιά εικόνα χίλιες λέξεις. Μιά πρώτη στάση κατα την ανάβαση για Παναγιά και μια πρώτη προσευχή. Το πηγάδι των ευχών. Αν και ξεροπήγαδο την ευχή μου την έκανα. Στο πρόσωπο του Σεργκεϊ από την Ρωσία η κούραση της ανάβασης αποτυπομένη. Πανσέληνος στην Παναγιά . Υψόμετρο 1500.Άφιξη γύρω στις 21 και30.Ξεψυχισμένος. Ανατολή του ήλιου.Λίγο πριν ξεκινήσω την ανάβαση προς την κορυφή. Ξεκινώ από την Παναγιά προς την κορφή.Με συγκίνηση. Άλλη μια προσευχή. Όσο πιο πολλές τόσο πιο δυνατές! Η κορυφή ξεπρόβαλε εμπρός μου και με συντάραξε.Μου φανερώθηκε τόσο ξαφνικά που από την υπερένταση δεν μπόρεσα να συγκρατήσω τα δάκρυά μου. Το Εκκλησάκι της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος.Πανέμορφο μες στην μοναξιά του. Επιβλητικός, Χάλκινος Σταυρός αντέχει στους κεραυνούς από το 1897. Αιώνια προσευχή στο όνομα της Λυδίας,για όλα τα παιδιά που δίνουν τον δικό τους αγώνα για την ζωή. Η σκιά του Άθω κατα την δύση του ήλιου.Μιά μαγική εικόνα.

Η δύση του ήλιου στην κορυφή του Άθω.Όσο αντιαισθητικό κι' αν είναι λόγω των έργων για την ανέγερση νέου ναού , που θα μπορεί να φιλοξενεί κάποιους επισκέπτες, το θέαμα σε αποζημιώνει. Νοιώθεις πιό κοντά στον Θεό.

Το όνειρο τελειώνει. Κατάβαση με την βοήθεια του φεγγαριού στις 4 το πρωί για να προλάβω το καραβάκι των 10. Μιά υπέροχη εμπειρία που συνιστώ σε όποιον έχει δύναμη πίστης . Γιατί μόνο έτσι μπορεί να τα καταφέρει κανείς. Ευτυχώς εγώ είχα μαζί μου την Λυδία.Διαφορετικά δεν θα τα κατάφερνα. Θα εγκατέλειπα την προσπάθεια. Η κούραση είναι απίστευτη και δεν φτάνουν μόνο τα φυσικά προσόντα για να τα καταφέρεις.
Υπόσχεση δίνω, πως και του χρόνου τέτοια μέρα -να έχει ο Θεός καλά την Λυδία- θα το ξανακάνω. Θα είναι υπέροχο αν γίνει και έχω κι άλλους συνοδοιπόρους.
Με την αγάπη μου σε όσους με ακολουθήσουν νοερά σε αυτό το οδοιπορικό.
Δημοσίευση σχολίου