Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ


Η χθεσινή μέρα ήταν από τις δυσκολότερες στα 16 χρόνια που συμμετέχω στο ΔΙΚΤΥΟ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΩΝ του ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ.
Ο λόγος;
Για πρώτη φορά, δεν κατάφερα να τελειώσω την αιμοπεταλιαφαίρεση, γιατί έσπασαν οι φλέβες και στα δυο χέρια.
Πάνω από δυο χρόνια, παραπονιέμαι στους υπευθύνους του τμήματος, πως έχουν σκληρύνει οι φλέβες μου, και είναι πολύ επώδυνη η διαδικασία της βελόνας.
Κανείς δεν έδωσε σημασία.
Συνέχισα να δίνω το παρών σε κάθε πρόσκληση του δικτύου.
Έπρεπε να γίνει το χθεσινό, για να μάθω από φίλο γιατρό,τον Γεράσιμο Μπαμίχα της νεφρολογικής κλινικής, που καθημερινά αντιμετωπίζουν το πρόβλημα με τους νεφροπαθείς και τις συχνές αιμοκαθάρσεις , πως υπάρχουν ειδικές αλοιφές για να μην σκληραίνουν οι φλέβες.
LASONIL ή  HEMERAN
Και μια απλή συμβουλή, με επιθέματα στις φλέβες πράσινου σαπουνιού, για πέντε λεπτά, την ημέρα λίγες ημέρες πριν το τρύπημα διευκολύνουν πάρα πολύ την καλή κατάσταση των φλεβών.
Ο εθελοντισμός είναι μια ένδειξη ενδιαφέροντος του ατόμου, για το κοινωνικό σύνολο.
Είναι μια υποχρέωση των υγειών, έναντι των συνανθρώπων μας, που μας χρειάζονται.
Και πρέπει με κάθε τρόπο να ενισχύεται.
Με την αδιαφορία των υπευθύνων σε τέτοιες υπηρεσίες, μόνο ενθάρυνση δεν υπάρχει.
Από την μεριά μου, όσο αντέχουν οι φλέβες μου θα συνεχίσω.
Έκλειση κάνω να ενισχυθεί αυτή η προσπάθεια και θα βρεθεί στον δρόμο και η σωστότερη αντιμετώπιση σε τέτοιου είδους πρακτικά προβλήματα.
Σημασία έχει, αυτός που έχει ανάγκη τα αιμοπετάλια, να τα πάρει.
Εχθές δυστυχώς δεν μπόρεσα να δώσω τα δικά μου.
Γιατί, αυτοί που είναι υπεύθυνοι να τα πάρουν, δεν έκαναν το σωστό.
Και αυτό πονά περισσότερο και από την βελόνα.

 

22 σχόλια:

aKanonisti είπε...

Τι να σχολιάσει κανείς βρε Βαγγέλη σε αυτή την ανάρτηση???
Ο,τι και να γράψει είναι λίγο....
Το μόνο θετικό είναι οτι θα ξαναπάς....
Γιατί δεν θα γίνεις συνένοχος... στην αδιαφορία.....

:-)))

roadartist είπε...

Τι να πω και εγώ τώρα;;;
Τι να πούμε όλοι μας δηλαδή..
Μια καλημέρα και μια μεγάλη αγκαλιά!

ria είπε...

που πηγαίνεις να δώσεις αίμα και δεν είναι αιμολήπτης εκεί; που σε άλλα νοσοκομεία δε σου παίρνουν αίμα αν παίρνεις θυρορμόν ενώ σε άλλα σου παίρνουν;

μπάχαλο η κατάσταση...

delta είπε...

Συγκλονιστικό φίλε Βαγγέλη !

Έμεινα άφωνος με όσα διάβασα …

Margo είπε...

Απίστευτη αδιαφορία ή και άγνοια σε ένα τόσο ευαίσθητο τομέα!!!

Ευχαριστούμε για τις χρήσιμες πληροφορίες!
Καλησπέρα

Ανώνυμος είπε...

ΣΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΚΟΥΜΑΣΙ ΘΟΛΟ ΕΊΣΑΙ ΚΙ ΕΣΎ,ΚΆΠΩΣ ΕΤΣΙ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ

http://epikuros-epikuros.blogspot.com/2008/05/blog-post.html

ΚΑΙ ΣΕ ΜΊΣΗΣΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ.....
....ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩΣΩ!
ΦΙΛΕ

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Εγώ θα αρχίσω με το λάθος το δικό σου, φίλε Επίκουρε, αλλά και του σχολίου της Ria:
Όσο και να είμαστε ειδικοί, ποτέ δεν πρέπει να δίνουμε ονόματα φαρμάκων, έτσι στον αέρα.
Ποτέ κανείς δεν ξέρει ποιός θα τα διαβάσει και τι παρενέργειες θα έχουν σε αυτόν.
Το πράσινο σαπούνι ή ένα σαπούνι γλυκερίνης θα έφτανε.
Όσο για την ανευθυνότητα και την ασχετοσύνη των "αιμοληπτών/-τριών", όταν μου είπαν ότι έχω πίεση 155 και δεν μπορώ να δώσω πλέον αίμα, που να κάτσω να εξηγήσω το γιατί στην νοσοκόμα. Που να καταλάβει τι είναι συμπαθητικός από παιδί...
Και ζήτησα α δω την Δ/τρια Αιμοληψίας και όταν ήρθε, απεδείχθει ότι ήταν συμφοιτήτρια μου. Μετά από τα σχετικά φιλιά, της εξήγησα και η αιμοληψία έγινε.
Δυστυχώς την τελευταία 5ετία δεν μπορώ να δωσω, λόγω φαρμάκων και αισθάνομαι άσχημα, μιας και ήμουν αιμοδότης από τα "μικράτα" μου.
Να'σαι καλά φίλε και να συνεχίσεις έτσι.
Καλό βράδυ

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

........"συμπαθητικοτονικός", ήθελα να γράψω, αλλά ο δαίμων του πληκτρολογίου είχε άλλη γνώμη.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Δύσπιστε, καλώς όρισες.
Έχεις δίκιο.
Όμως αν δεν ήμουν βέβαιος για την χρήση των αλοιφών αυτών, δεν θα τις ονομάτιζα.
Το έκανα, μήπως και σωθεί και κάποιος άλλος αιμοδότης ή αιμοπεταλιοδότης, γιατί αυτοί που πρέπει να ενημερώνουν, περί άλα τιρβάζουν.
Να είσαι καλά.

dyosmaraki είπε...

Για να δίνει τις πληροφορίες που είναι απαραίτητες κανείς θα πρέπει πρώτα από όλα να αγαπά ο ίδιος τον άνθρωπο.

Και πολλές φορές σε τέτοιες υπηρεσίες δυστυχώς έχουν τρυπώσει άνθρωποι που πολύ φοβάμαι πως δεν νοιάζονται και πολύ πολύ για τον συνάνθρωπο. Εστω και αν το νοιάξιμο μπορεί να το εκδηλώσουν με μια απλή οδηγία που δεν κοστίζιε τίποτα....

Καλή συνέχεια στη πολύτιμη προσφορά σου

Άστρια είπε...

Αυτή η ανάρτηση πονάει για τα όσα συμβαίνουν!

Όμως πώς να μη μιλήσει κανείς και για την αισιοδοξία της ανάρτησης, για το ότι υπάρχουν άνθρωποι που προσφέρουν εθελοντικά από το αίμα τους (εδώ στην κυριολεξία της λέξης και μεταφορικά) και που ακόμα και στα δύσκολα, δεν απογοητεύονται και εμμένουν να συνεχίσουν να προσφέρουν;!
Σ' ευχαριστώ για όλα τα μηνύματα αυτής της ανάρτησης Βαγγέλη!

Μια όμορφη καλημέρα αφήνω, να είσαι καλά!

katerina είπε...

τι να πω..
καλημέρα!

roadartist είπε...

Βαγγέλη άκουσα εχτές την εκπομπή σου (από το mp3 που έδωσες) απίστευτος ήσουν. Πολύ καλός! Γέμισε το βράδυ μου με όμορφες μουσικές (!!), με όμορφα επιλεγμένα αποσπάσματα και λόγια.. Μπράβο σου!

Η ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ είπε...

η ευαισθησια σου
η υπομονη σου και η επιμονη σου
στο να παραμεινεις ανθρωπος
ειναι μαθημα...
καλη σου μερα Επικουρε

ΤΕΜΑΧΙΣΤΗΣ είπε...

Πραγματικά απόρρισα με το πλήθος των σχολίων για ένα τόσο ...αναμενόμενο περιστατικό. Τί άραγε λειτουργεί σωστά σε αυτή τη χώρα εκτός από το φιλότιμο και την υπευθυνότητα μερικών; Εγώ είμαι χρόνια αιμοδότης και κάθε φορά είμαι στο όριο με την πίεση. Τους το λέω αλλά πάλι τα ίδια αυτοί: Ρε σεις μόλις μπαίνω στο κωλονοσοκομείο σας με πιάνει άγχος (και βαράει κόκκινο), γιατί φοβάμαι μήπως ... δεν βγω! (τουλάχιστον περπατώντας)
Την καλησπέρα μου Επίκουρε, είχαμε καιρό να τα πούμε

magsoulini είπε...

ΜΜΜΜ...σπάσανε και οι δύο φλέβες στο Παπανικολάου; Λοιπόν εγώ κάθε μήνα δίνω τα αιμοπετάλιά μου από το 2004 με διπλή φλέβα (και από τα δύο χέρια)και δεν σκληραίνουν οι φλέβες, κάτι λάθος κάνανε. Κανονικά εσύ μιας και δεν είσαι κοριτσάκι οριακά στα 50 κιλά μπορείς να δίνεις με μία φλέβα από ένα χέρι κάθε φορά και να μεσολαβεί μεγαλύτερο διάστημα οπότε όλα καλά. Οι αλοιφές ουσιαστικά δεν κάνουν τίποτα. Κακή τοποθέτηση της βελόνας στη φλέβα κάνει τη διαδικασία επώδυνη και μπορεί να σπάσει η φλέβα. Αχ αυτή η αιμοδοσία του Παπανικολάου πάλι...
Με ορμονικά φάρμακα μπορούμε να δίνουμε και αίμα και αιμοπετάλια όποιοι δε δέχονται είναι τεμπέληδες, ακόμη και μετά από ασπιρινή δίνεις αίμα απλά ενημερώνεις για να μην αφαιρέσουν τα αιμοπετάλια από αυτό.
Επίσης, αν γυμνάζουμε τα χέρια μας, οι φλέβες μας είναι πολύ καλές!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Magsoulini, με χαρά σε καλως ορίζω.
Διπλή μάλιστα, μια και οι δυό μας υπηρετούμε το ίδιο σκοπό.
Δεν ξέρω πολλά απο αυτά.
Σε όλα αυτά τα χρόνια, έχω δώσει κοντά στις 140 φορές δείγμα και αιμοπετάλια.
Τα τελευταία δυο χρόνια παρατηρώ, όχι μόνο εγώ, αλλά και όσοι προσπάθησαν να τρυπήσουν τις φλέβες μου, δυκολία για αυτούς και πόνο για μένα.
Η κουβέντα που έκανα με τον νεφρολόγο, μου έδωσε αυτές τις πληροφορίες.
Όντως από την μακροχρόνια χρήση οι φλέβες αν δεν προσεχθούν γίνται σαν λάστιχο καουτσούκ.
Οι αλοιφές τις τροφοδοπτούν με τα κατάλληλα στοιχεία, προκειμένου να κρατήσουν την φυσική τους ελαστικότητα.
Όπως και αν έχει, εγώ θα συνεχίσω την προσπάθεια.
Απλά, έβαλα μια φωνή μήπως και γίνουν λίγο πιό ανθρώπινα τα πράματα.
Ίσως να τονώσω και λίγο την ματαιοοδοξία μου, μιά και κανείς δεν αναλαμβάνει την προτωβολία να φτάσει λίγο παραπέρα αυτή η προσπάθεια του ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΩΝ και να βρεθούν αρωγοί σε αυτήν την προσπάθεια και άλλοι συνάνθρωποί μας.
Σ΄ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σου εδώ.
Την αγάπη μου.

Γεωργία είπε...

Άφωνη...μένω.
Είχα την εντύπωση οτι διαλέγουν με μεγάλη προσοχή τους αιμολήπτες που θα επιτελέσουν αυτήν την ευαίσθητη διαδικασία.Η magsoulini είναι καλή γνώστης όντως οι αλοιφές είναι μόνο για το δέρμα δεν μπορούν να εισχωρήσουν με τίποτα στις φλέβες μας. Θα σου πώ μια λύση μιας και μπήκα στη διαδικασία να κάνω τον έξυπνο...και επειδή ξέρω πως νιώθεις όταν φτερουγίζουν τα φυλλοκάρδια σου όταν τελειώσει η διαδικασία και παίρνεις 10 χρόνια ζωή και μόνο που ξέρεις οτι το δικό σου αίμα θα δώσει ζωή ίσως...
Η βιταμίνη C αλλά σε μεγάλες δόσεις
γιατί πόσα πορτοκάλια φάγατε σήμερα?(0) θυμάσαι κάποτε την διαφήμηση? Αυτή η βιταμίνη κρατά τις φλέβες μας ελαστικές και νεανικές όσο γίνεται βέβαια.Βοηθά και η γυμναστική και ειδικά αυτή με το αντιστρές μπαλάκι που το ζουλάμε σε κάθε ευκαιρία.
Ανάρτηση έγραψα συγχώρα με.

Η εκπομπή σου ΤΈΛΕΙΑ. πάλι συγχαρητήρια (εν μέσω σαρακοστής ήταν οι καλύτερες επιλογές)
καλό βράδυ

zaccu είπε...

εμ λειπει ο Ζαχος Βαγγελη μου.ερε τι μου θυμισες τωρα αστα να πανε...

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Α ρε φίλε.
Εσύ με έβαλες σε μόνιμη βάση σε αυτό το τριπάκι.
Σ' ευχαριστώ Ζάχο γι' αυτό.
Αλλά όπως βλέπεις 14 χρόνια μετά, τα ίδια παντελάκι μου, τα ίδια παντελή μου.
Εσύ τουλάχιστον ξέρεις από μέσα,
Καλημέρα ρε φίλε.

Ανώνυμος είπε...

Δίνω κι εγώ αίμα εθελοντικά και είναι η πρώτη φορά που μου έσπασε φλέβα, όχι κατά τη διάρκεια της αιμοδοσίας αλλά κάποιες ώρες αργότερα (μάλλον λόγω ζέστης)
Είναι λοιπόν περίπου μια εβδομάδα τώρα που έχει μελανιάσει το μια μεγάλη περιοχή γύρω από το σημείο που μου πήραν αίμα και κάποιες φορές έχω δυσκολία στην κίνηση γιατί είναι και λίγο πρησμένο το σημείο.
Υπάρχει, αν ξέρετε, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στο να φύγει όλη αυτή η μελανιά;
Ευχαριστώ.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Καλώς όρισες φίλε - φίλη.
Συμβαίνουν και αυτά στην ζωή μας και δεν πρέπει να μας απογοητεύουν.
Μετά τόσες ημέρες, μόνο το βορικό θα μπορούσε να βοηθήσει. Κάνε μια ερώτηση σε ένα καλό φαρμακοποιό και σίγουρα θα μπορούσε να σου δώσει περισσότερες συμβουλές.
Τα παλαιά χρόνια, σε μελανιάσματα, τυλίγανε κοπανισμένο κρεμμύδι σε πανί και το κρατούσαν για ένα βράδυ. Δεν ξέρω αν έχουμε την υπομονή να το κάνουμε σήμερα, αλλά πιστεύω πως βοηθά.
Ελπίζω να λυθεί σύντομα το θέμα σου και προπαντός συνέχισε τον αγώνα της προσφοράς.
Σ' ευχαριστώ.