Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015

ΤΕΧΝΟΔΡΟΜΙΟ

Μια συνάντηση, που ετοιμάζει η " Έκκληση της Θεσσαλονίκης", με αφορμή την επέτειο της αποκατάστασης της δημοκρατίας στην χώρα μας, στις 24 Ιουλίου, στο πολυχώρο ΤΑΒΥΑ στη Μελενίκου, με έφερε στα λημέρια του.

Ένας από τα μέλη της ομάδας που λειτουργούν τον πολυχώρο, είναι ο Κώστας Ζαμπούνης. Φίλος από τα όμορφα χρόνια, γεμάτα δημιουργικές περιπέτειες στο χώρο του πολιτισμού στον Πολύγυρο. Ο Κώστας, εγώ και ο Κάλιο - που μας αποχαιρέτησε τον περσινό Σεπτέμβρη  και μας σκιτσάρει από ψηλά - είχαμε δημιουργήσει την ομάδα " ΤΕΧΝΟΔΡΟΜΙΟ " στον Πολύγυρο.

Τελευταία μας δράση 27 Αυγούστου το 2011 . Μια ποιητική βραδιά με τους νέους ποιητές Βαλάντη Βορδό και Βασίλη Κωστούδα.
Έκτοτε, με όλα όσα συνέβησαν στη ζωή μας, εσίγησαν  τα βήματά μας στο ΤΕΧΝΟΔΡΟΜΙΟ μα δε σταματήσαμε να περιδιαβαίνουμε στους χώρους του πολιτισμού ο καθένας μας χωριστά ώσπου, ο χάρος είπε να μας στερήσει την παρουσία του μικρότερου της παρέας και του πλέον προικισμένου και μας πήρε τον Κάλιο.

Σήμερα λοιπόν, με αφορμή την συνάντησή μας με τον Κώστα, φόρεσα το μπλουζάκι με το σήμα του ΤΕΧΝΟΔΡΟΜΙΟΥ.


Έφτασα στο ΤΑΒΥΑ κατά τις έντεκα και τέταρτο.
Πάντα όταν μπαίνω σε αυτόν το χώρο, αισθάνομαι σαν να μπαίνω σε κάποιο συγγενικό μου σπίτι και το επισκέπτομαι με αφορμή κάποια γιορτή.


Κάθομαι μπροστά στο μπαρ, μου σερβίρει μια κρύα μπύρα, να κατακάτσει ο κουρνιαχτός και η ζέστη του Ιουλίου και μου λέει πως έχει κατά νου, να γίνει ένα αφιέρωμα  για τον Παύλο Τάσιο και το έργο του στο ΤΑΒΥΑ και αν ξέρω κάποιον από το χώρο του κινηματογράφου που θα μπορούσε να συνδράμει με τις γνώσεις του.
Αμέσως σκέφτηκα τον άνθρωπο που είναι ιδανικός για κάτι τέτοιο και δεν είναι άλλος από τον Τέλλο Φίλη.
Ο Κώστας, εξυπηρετεί τις παραγγελίες που έρχονται διαρκώς και κάποια στιγμή σταματά δίπλα μου και μου λέει.
- Ρε φίλε, καταλαβαίνεις τι συμβαίνει σήμερα; Μου έβαλες εσύ το μπλουζάκι Τεχνοδρόμιο, έβαλα κι εγώ το μπλουζάκι του Κάλιο, και συζητάμε και πάλι για κάτι που αγαπάμε. Να παράγουμε και να μοιραζόμαστε πράγματα, που αγγίζουν τη ψυχή μας και τις ψυχές όλων αυτών που αγαπούν να ζουν μέσα στον πολιτισμό. Τι λες, δεν διοργανώνουμε μαζί αυτό  το αφιέρωμα;

Και πραγματικά, παρατηρώ με προσοχή το μαύρο του μπλουζάκι, όπου είναι σταμπαρισμένο ένα σκίτσο του κάλιο και φέρει την υπογραφή του και την αγαπημένη του μορφή


Είναι αλήθεια, δεν θέλει πολλά ο άνθρωπος για να ζεσταθεί η ψυχή του και να νοιώσει και πάλι τη χαρά της δημιουργίας να χτυπά την πόρτα του.
Μια σύμπτωση, μια πρόσκληση και ένα χαμόγελο, αρκούν για να συμβούν όλα αυτά.

Και έτσι, έχω την χαρά, να σας ανακοινώσω, πως το ΤΕΧΝΟΔΡΟΜΙΟ αποκτά και πάλι ζωή και σύντομα θα σας ενημερώσω με περισσότερες λεπτομέρειες για όλα όσα θα μπορέσουμε να μοιραστούμε και να ομορφύνουμε τη ζωή μας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: