Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

ΝΑΙ & ΟΧΙ



Βρίσκομαι σε θέση ισχύος τούτες τις μέρες.

Έχω την πολυτέλεια να αντιμετωπίσω τις εξελίξεις με ψύχραιμη σκέψη και καθαρό βλέμμα. 
Τίποτα από όσα βλέπω να συμβαίνουν γύρω μου δεν μου προκαλούν φόβο και πανικό.

Πέντε χρόνια πριν. θα ήταν αλλιώς. 

Μα αυτά τα πέντε χρόνια, ζω στις συνθήκες που σήμερα διαμορφώνονται για την κοινωνία μας και ζω με όλες μου τις αισθήσεις σε εγρήγορση και απολαμβάνοντας κάθε μέρα.
Έχω ξαναβρεί την επαφή μου με το χρόνο -  που όταν είχα χρήματα, την είχα απολέσει, - έχω μια αίσθηση ανεξαρτησίας απέναντι στα αντικείμενα που με είχαν κάνει υπηρέτη τους.
Η ακίνητη περιουσία μου είναι σε σχολάζουσα κατάσταση και οι πιστωτές μου (τράπεζες και δημόσιο) δεν κάνουν καμία κίνηση για να με απαλλάξουν από το βάρος της.
Παρ' όλα αυτά, συνεχίζω να ζω και να χαμογελώ!

- Δεν έχω τραπεζικούς λογαριασμούς, άρα ποσώς με ενδιαφέρει αν είναι ανοιχτές ή κλειστές οι τράπεζες. (Αυτό όμως, δεν σημαίνει πως επιθυμώ να πάψουν να υπάρχουν τράπεζες.)

- Δεν έχω αυτοκίνητο, άρα ποσώς με ενδιαφέρει αν υπάρχουν καύσιμα. ( Αυτό όμως, δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να υπάρχουν για όσους τα χρειάζονται)

- Δεν έχω χρήματα να ψωνίσω, οπότε δεν θα καταναλώσω τα ληγμένα που κάνουν την εμφάνισή τους στα ράφια των S/M. (Επίσης, δεν σημαίνει  πως επιθυμώ, να μη έχουν και οι άλλοι χρήματα)

Έχω όμως καλούς φίλους, που μπορώ να κουβεντιάσω για το ΝΑΙ ή το ΌΧΙ στο δημοψήφισμα της 5 Ιουλίου και να παραμείνουμε φίλοι ανεξάρτητα από την επιλογή του καθενός.

Διάλεξα να ζω και να είμαι ευτυχισμένος, με όσα έχω και όχι με όσα θα ήθελα να έχω.

Διάλεξα να ζω με άνθρωπο που κατανοεί την επιλογή μου και την στηρίζει.

Έτσι, δεν μου ήταν δύσκολο να φτάσω στα παρακάτω συμπεράσματα.

Διάλεξα το ΝΑΙ στη ζωή και το ΌΧΙ στην υποταγή κάθε μνημονιακού χωροφύλακα που για να συνεχίσει να δανείζει τη χώρα και να υπάρχει ρευστότητα στις τράπεζες, επιθυμεί την υποδούλωση των πολιτών αυτής της χώρας.

Θα επιλέξω το ΟΧΙ, για να έχω τη δυνατότητα να κοιτάξω τα παιδιά μου και την εγγονή μου στα μάτια, δίχως να σκύψω μετανιωμένος το κεφάλι αύριο.

Θα πω ΌΧΙ στην αποδοχή των όρων της νέας μνημονιακής σύμβασης και ΝΑΙ στη προσπάθεια να αλλάξει εκ βάθρων ο τρόπος λειτουργίας του Ελληνικού κράτους. Να ξανακοιτάξει τους πολίτες σαν ανθρώπινες οντότητες και όχι σαν οικονομικές μονάδες.

Διαλέγω το ΟΧΙ στον τρόπο λειτουργίας των θεσμών της Ευρωπαικής Ένωσης και ΝΑΙ στη Ευρώπη των λαών.

Τέλος, διαλέγω το ΝΑΙ στις σχέσεις μου με τους ανθρώπους που θα υπερασπιστούν την επιλογή τους στο ΝΑΙ με κόσμιο και πολιτισμένο τρόπο και δεν θα με βάλουν απέναντι κουνώντας μου το δάχτυλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: