Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ


Κάπου το φετινό μας Πάσχα, έκανα κάτι που καιρό το σκεφτόμουν και αφού ωρίμασε, ήρθε η ώρα να γίνει. Έτσι, έκανα την πρώτη μου κίνηση και μοίρασα τα πρώτα μου βιβλία ποίησης στην παραλία της Θεσσαλονίκης, κρεμώντας τα βιβλία στα δένδρα.




 Αυτή η ενέργεια, είχε και ωφέλιμες παρενέργειες. 
Μια καλή φίλη, ένας ωραίος, νέος άνθρωπος, η Αλς , σε απάντηση  μιας ελεγχόμενης απελευθέρωσης, έκανε μια ανάρτηση, η οποία περιελάμβανε την παρακάτω φωτογραφία.



Μου έκανε τόσο εντύπωση, που αμέσως σκέφτηκα να κάνω κάτι παρόμοιο και να το στήσω στην παραλία της πόλης, ελπίζοντας πως θα πάρω την άδεια από τον δήμο και να μου υποδείξουν το κατάλληλο μέρος γι' αυτό τον σκοπό.

Μετά από δύο μήνες, η όμορφη ιδέα βρίσκεται σε ένα στάδιο, που όπως θα δείτε και στις φωτό που ακολουθούν, σύντομα θα είναι έτοιμο να παρουσιαστεί και να εγκατασταθεί.





Όπως είναι σήμερα 31 07 2014.





 01 Αυγούστου 2014



04 Αυγούστου 2014


Τα δέκα πιο αγαπημένα μου βιβλία, στηρίζουν το σπίτι.



9 Αυγούστου
Τέλος και το Θεό δόξα!


Η πόρτα, είναι αποτέλεσμα της δουλειάς, μιας αγαπημένης μου οικογένειας.
Οικογένεια Πάσχου.
Τους ευχαριστώ πολύ και ειδικά την Χαρά, για την πολύτιμη βοήθειά της.



Η τροφοδοσία του , για όσο αντέχει η βιβλιοθήκη μου, θα γίνεται από μένα. 
Ελπίζω μόνο, πως όσοι διαβάσουν τα βιβλία, θα έχουν την επιθυμία να τα μοιραστούν και με άλλους φίλους και φίλες.




Θα ενδιαφερθούν δηλαδή, κάποια στιγμή, να επιστρέψουν, αν όχι το ίδιο, κάποιο άλλο βιβλίο και να τροφοδοτείται με αυτό τον τρόπο συνεχώς, από όσους αγαπήσουν αυτήν την κίνηση.
Για να υπάρχει η δυνατότητα διαδικτυακής επικοινωνίας, η κίνηση αυτή, θα ενταχθεί στο boocrossing και θα είναι κοινή με όλους τους φίλους και τις φίλες που δραστηριοποιούνται στα πλαίσια αυτής της οργανωμένα - ανοργάνωτης κίνησης, που ξεδιπλώνει κάποιες όμορφες πτυχές της προσωπικότητας των ανθρώπων.

Αλς, όπως βλέπεις, δεν χρειαζόμαστε και πολλά για να πούμε πως η ζωή δεν έχει τον τρόπο της να γίνεται ευχάριστη και δημιουργική.
Έβαλες την ιδέα, έβαλα το μεράκι και να...


Δεν υπάρχουν σχόλια: