Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ - ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΜΕ ΟΥΣΙΑ

Pressinaction

Κάποιοι άνθρωποι άφησαν ανεξίτηλα σημάδια στην ζωή μου.
Ένας από αυτούς και ο Απόστολος Λυκεσάς.
Δημοσιογράφος και ραδιοφωνικός παραγωγός τον συναντώ εδώ και 23 χρόνια στην ζωή μου.
Του οφείλω πολλά σε ότι αφορά τον τρόπο ανάλυσης της επικαιρότητας και των ειδήσεων.
Να ελέγχω πίσω από το προφανές, την ουσία, πίσω από την είδηση τον άνθρωπο, πίσω από τις κραυγές τα συμφέροντα.
Φέτος για άλλη μια φορά τον έχασα από τα ερτζιανά, αφού η αγαπημένη μας ΕΡΤ απέλυσε όσους δεν είχαν σύμβαση αορίστου χρόνου.
Με χαρά έμαθα την σύσταση αυτής της  ειδησεογραφικής ιστοσελίδας από διακεκριμένους δημοσιογράφους της πόλης μας και ανάμεσά τους ο Απόστολος.
Χρέος μου να συστήσω σε όλους όσους επισκέπτονται αυτήν την γωνιά, την ύπαρξη αυτής της πηγής ενημέρωσης.
Με την ευχή να είναι ευχάριστες οι ειδήσεις τους, και καλοτάξιδο το καράβι τους το press in action να μας συντροφεύει στην φουρτουνιασμένη εποχή μας.

3 σχόλια:

kostaslogh είπε...

καλώς το ανέβασες φίλε,ήδη το έβαλα κορυφή στα δημοσιογραφικά μου λινκς!

logia είπε...

καλημέρα Επίκουρε
ευχαριστούμε για την ενημέρωση!!!

σου έστειλα κλειδάκι για να μπαίνεις στο e-σπιτάκι μου όποτε θες, γιατί λόγοι έξω από τις επιθυμίες μου με ανάγκασαν να το κλειδώσω

Γιώργος είπε...

καλησπέρα φίλε μου Βαγγέλη..

Χάτηκα την ανάρτησή σου.. Τον Λυκεσά τον άκουγα σχεδόν μετά μανίας στα φοιτητικά μου χρόνια στον (πάλαι ποτέ) Παρατηρητή.. Θα ψάξω να τον ξαναβρώ..

Φιλιά..